Vacature Vaste baan – Management Assistent – ‘s-Gravenhage

Introductie

Als Management Assistant ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de directie en in het bijzonder de Financieel Directeur en het Finance management team. Je werkt intensief samen met de Management Assistant van de Algemeen Directeur en de collega team assistenten. Je bent iemand die actief is, zelfstandig werkt en graag additionele taken binnen het Finance en Support gebied verricht.

Organisatie

Dinel Oil & Gas / Industrie richt zich op het verlenen van adviezen en diensten op het gebied van engineering- en constructieopdrachten voor korte en lange projecten, zowel nationaal als internationaal. Met onder meer projecten in de distributie en opslagindustrie, chemische en petrochemische industrie, machinebouw, maakindustrie, installatie- en energiebranche en de food- en farmaceutische industrie. Voor deze specifieke vacature kan je voor meer informatie contact met ons opnemen. We know how…..just ask

Functie

De volgende verantwoordelijkheden komen op je af:

Beheren van de agenda van de Financieel Directeur;

Organiseren van afspraken en bijeenkomsten (vergaderingen, lunches, diners, ed.);

Boeken en organiseren van reizen inclusief evt. werkvergunningen en visa;

Inplannen van sollicitanten en begeleiden van nieuwe medewerkers;

Reviewen/aanvullen van presentaties;

Diverse additionele taken waaronder het bijhouden van het bedrijfsdossier, het coördineren van huisvesting gerelateerde zaken en tekenbevoegdheid;

Beantwoorden van vragen over IT-gerelateerde zaken en het aanvragen van IT-middelen en support;

Aanmelden voor trainingen.

Functie-eisen

Je hebt een havo of vwo diploma aangevuld met een secretarieel diploma;

Je hebt 5 jaar secretariële werkervaring in een dynamische omgeving;

Je bent vrolijk en energiek en levert graag support;

Je bent nauwkeurig, kritisch, hebt geen 9-tot-5 werkhouding, bent praktisch en resultaatgericht;

Je bent je bewust van kosten, neemt initiatieven;

Je hebt uitstekende organisatie- en planning skills;

Verder ben je communicatief, betrokken en spreek en schrijf je vloeiend Nederlands en Engels;

Je beheerst het Microsoft Office pakket (Outlook, Word, Excel, Powerpoint, Sharepoint);

Je bent woonachtig in regio Den Haag;

Werkweek van 32 tot 40 uur.

Aanbod

Een leuke, uitdagende baan met uitzicht op vast dienstverband.

Inlichtingen

Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan even contact op met Joyce de Heer +31(0)102343573.

Sollicitatie

Joyce de Heer +31(0)102343573