Vacature Vaste baan – Customer Service Coordinator / Planner – ‘s-Gravenhage

Introductie

Dinel Oil & Gas / Industrie richt zich op het verlenen van adviezen en diensten op het gebied van engineering- en constructieopdrachten voor korte en lange projecten, zowel nationaal als internationaal. Met onder meer projecten in de distributie en opslagindustrie, chemische en petrochemische industrie, machinebouw, maakindustrie, installatie- en energiebranche en de food- en farmaceutische industrie.


Voor deze specifieke vacature kan je voor meer informatie contact met ons opnemen.

Organisatie

We know how … Just ask

Functie

We zijn een 24/7 service organisatie waarbij service en veiligheid hand in hand gaan.

In overleg met de teamleider en beschikbaarheid plan je het service team.


Het gaat om het plannen van service contracten projecten en stand-by diensten in de rail sector. Dit gaat om voertuigen onderstations en spoorbeveiligingssystemen.

Je hebt hierbij contact met de projectmanagers, klanten en derde partijen om een overzichtelijke planning te maken.

Werkervaring in service en onderhoudsplanning is een vereiste, ook moet er een goed beheersing zijn van de regelgeving van de ATW (arbeidstijdenwet)


Taken

Het in plannen van een team service technici met verschillende technische skills.

Het inplannen van maandelijks onderhoud, projecten en stand-by diensten.

Stand-by roosters maken.

Notificaties klaar zetten en gesloten notificaties controleren en opschonen.

Beschikbaarheid van de service technici monitoren.

Bij houden en verwerken van inkomende mail.

Functie-eisen

SAP

Outlook

Excel

Ervaring met plannen van personeel

Goede beheersing van de Nederlandse taal


Benodigde competenties: Zelfstandig, besluitvaardig, klantgerichtheid, goede communicatie, goed inzicht en gestructureerd kunnen werken.

Inlichtingen

Meer weten, bel Joyce de Heer +31(0)102343573 even.

Sollicitatie

Joyce de Heer +31(0)102343573