Vacature Vaste baan – Coordinator / Planner – ‘s-Gravenhage

Introductie

Wegens vertrek van een collega zijn wij in Den Haag, op zoek naar een Coördinator Service en inbedrijfstelling voor de afdeling fire.

Organisatie

Dinel Oil & Gas / Industrie richt zich op het verlenen van adviezen en diensten op het gebied van engineering- en constructieopdrachten voor korte en lange projecten, zowel nationaal als internationaal. Met onder meer projecten in de distributie en opslagindustrie, chemische en petrochemische industrie, machinebouw, maakindustrie, installatie- en energiebranche en de food- en farmaceutische industrie.

Voor deze specifieke vacature kan je voor meer informatie contact met ons opnemen.

We know how…..just ask



Functie

Als Coördinator Service / Inbedrijfstelling ben je verantwoordelijk voor de coördinatie, planning, uitvoering en bewaking van de voortgang van werkzaamheden van jouw technici. Door jouw manier van handelen wordt er een optimaal resultaat bereikt voor wat betreft de servicegraad, de kosten en de productiviteit.

Als coördinator draag je zorg voor een optimale en tijdige inzet van ondersteunende diensten, middelen en materialen, die gerelateerd zijn aan de service acties. Ieder klantencontact moet hierin positief bijdragen aan de klantentevredenheid en servicegraad.

Als technologiepartner, adviseur, dienstverlener, systeemintegrator en productleverancier, biedt de divisie oplossingen voor brandveiligheid, veiligheid, intelligente gebouwen, verwarming, ventilatie, airconditioning en energiebeheer. De divisie is ’s werelds marktleider voor veilig, energie-efficiënte en milieuvriendelijke gebouwen.


Voor onze afdeling zoeken wij een pro-actieve en ervaren Coördinator Service / Inbedrijfstelling. Iemand die het beste uit zichzelf, uit onze techniek én het team wil halen. Als Coördinator Service stuur je een team van ongeveer 17 medewerkers.


Wat worden jouw verantwoordelijkheden?


• Kwalitatief plannen van technici;

• Behandelen / bestellen van materiaal, gereedschappen en of meetmiddelen;

• Het actief informeren van en overleggen met de (externe) klant / projectleiders en het fungeren als eerste aanspreekpartner bij escalaties voor de externe klant;

• Bewaken van werkzaamheden en bezettingsgraad, zodat gemaakte afspraken worden nagekomen.

Functie-eisen

• Minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;

• Ervaring met het werken onder druk en/of in stress situaties en uitstekende communicatieve vaardigheden

• Een afgeronde MBO/HBO opleiding;

• Technische affiniteit.

• Kennis van PC tools t.b.v. het uitoefenen van de functie: Ervaring met SAP is een pré, Microsoft, inzicht in richtlijnen, procedures en werkinstructies;

• Je bent in staat om beslissingen te nemen en kunt deze overtuigend presenteren.

Aanbod

Een mooie baan binnen een leuk team en gezond bedrijf met uitzicht op vast dienstverband.

Inlichtingen

Ben je enthousiast geworden en wil je meer info of gewoon direct solliciteren? Joyce de Heer +31(0)102343573 vertelt je alles!

Sollicitatie

Joyce de Heer +31(0)102343573