Vacature Junior service manager – 10564 – Zoetermeer

Introductie

Voor deze functie zoeken we een junior service delivery manager die kan gaan doorgroeien naar een volledige manager.


Binnen deze afdeling werken wij aan innovatieve projecten in de mobiliteitsbranche (tunnels, sluizen, bruggen, wegen en bediencentrales). Innovatieve concepten en oplossingen die ervoor zorgen dat Nederland en de rest van de wereld ook in de toekomst “mobiel” blijven. Hierbij kun je denken aan verkeersoplossingen voor bediening en besturing van tunnels of aan installaties voor het geautomatiseerd bedienen van sluizen en bruggen.

Organisatie

Dinel Oil & Gas / Industrie richt zich op het verlenen van adviezen en diensten op het gebied van engineering- en constructieopdrachten voor korte en lange projecten, zowel nationaal als internationaal. Met onder meer projecten in de distributie en opslagindustrie, chemische en petrochemische industrie, machinebouw, maakindustrie, installatie- en energiebranche en de food- en farmaceutische industrie. Voor deze specifieke vacature kan je voor meer informatie contact met ons opnemen. We know how…..just ask

Functie

Als Service Delivery Manager werk je binnen een grote internationale, technische onderneming mee aan het realiseren en onderhouden van uitdagende projecten in de mobiliteitsbranche. Jij bent het aanspreekpunt voor onze klanten tijdens de beheer en onderhoudsfase, je bewaakt de afgesproken service levels en coördineert wijzigingen en contractverlengingen. Jij speelt een belangrijke rol in het bouwen aan de infrastructuur in Nederland. Een veelzijdige functie in een internationale omgeving!


Als Service Delivery Manager beheer je een aantal prestatie- en onderhoudscontracten. Je staat dagelijks in contact met jouw klanten en zorgt ervoor dat onze dienstverlening volgens de contracten en de behoeftes van jouw klanten afgestemd is. Bij nieuwe contracten coördineer jij de service voorbereidingen (planning, materialen, derde partijen, documentatie configuratie, ect.) en zet jij je organisatorische vaardigheden in om ook de collega’s van operations voor te bereiden op dit nieuwe contract.

Jij gelooft in continual improvement en maakt je elke dag hard voor betere prestaties, winstgevendheid en klanttevredenheid. Je rapporteert over de voortgang, initieert verbeterinitiatieven en zorgt ervoor dat alle interne stakeholders meewerken aan het gezamenlijke doel: een tevreden klant.

In jouw rol van Service Delivery Manager werk je in een dynamisch team waarbij samenwerken, flexibiliteit en communiceren essentieel zijn. Het team (40fte) waar je onderdeel vanuit maakt houdt zich dagelijks bezig met de instandhouding en optimalisatie van de geleverde technische installaties in de weg en water infrastructuur.

Functie-eisen

• Je hebt een relevante afgeronde HBO of WO opleiding;

• Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een commerciële functie;

• Kennis van industriële automatisering of verkeerstechniek is een pré;

• Je bent communicatief vaardig, staat stevig in je schoenen en durft verantwoordelijkheid te nemen;

• Je bent klantgericht, ondernemend, pro-actief en kunt zelfstandig aan de slag;

• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.

• Kennis van ITIL Service Management is een pre.

Aanbod

Starten als junior met de doorgroeimogelijkheid tot volledige Service Delivery Manager.

Een passend salaris en goede arbeidsvoorwaarden.


Inlichtingen

Heb jij ervaring in de mobiliteits branche, technische kennis en commercieel ingesteld?

Reageer dan snel!

Joyce de Heer +31(0)102343573

Sollicitatie

Joyce de Heer +31(0)102343573